Piątek, 27 Styczeń 2023 r. , Anieli, Przybysława
Kontrahenci w biznesie
6

Wielu przedsiębiorców robi ten błąd, że rozmawia tylko ze znajomymi handlowcami natomiast tych nowych odsyła z kwitkiem. Nie warto tak robić. Zawsze należy zapoznać się z ofertą obcej firmy, choćbyśmy byli przekonani, że mamy najlepszą ofertę na rynku. Nowa firma, aby pozyskać kolejnego klienta jest gotowa iść na duże ustępstwa nie należy, więc przepuszczać takich okazji. Z handlowcami zarówno tymi znanymi jak i nieznanymi zawsze trzeba twardo negocjować.
Zwykle mogą oni zejść z ceny dużo więcej niż pierwotnie twierdzą. Nawet, jeśli mamy stałego partnera zawsze możemy zadzwonić do handlowca i zapytać czy nie da się poprawić cen. Nic nie tracimy a wiele możemy zyskać. Podobnie wygląda sytuacja, jeśli chodzi o współpracę z firmami spedycyjnymi. Szukajmy przesyłek nie tylko tanich, ale i pewnych. Paczki muszą docierać do klientów szybko i bezpiecznie.

Klinika Zdrowego Umysłu umożliwia powrót do równowagi umysłu i spokoju wewnętrznego. Zespół doświadczonych psychologów i psychiatrów pomoże wyjść pacjentom z każdego problemu i odnaleźć radość w życiu. Profesjonalna opieka prowadzona jest od pierwszego dnia aż do zakończenia...

IT Excellence to firma dostarczająca innowacyjne rozwiązania informatyczne dla celów biznesowych. Firma działa na podstawie indywidulanych potrzeb klientów, W oparciu o oczekiwania klientów dostosowywane są systemy informatyczne oraz oprogramowania. IT Excellence to specjalista we wdrażaniu...

Agencja Fabryka Wydarzeń zajmuje się organizacją eventów: online (aukcje, konferencje, team-building, Christmas party), biznesowych (konferencje, bale i bankiety, jubileusze, otwarcia inwestycji), hybrydowych (aukcje, gale konferencje, koncerty, networking, promocja produktu), promocyjnych...