Niedziela, 29 Marzec 2020 r. ,   Wiktora, Wiktoryny, Eustachego

Obecność marki w internecie - jak sprzedawać więcej?

   1
Jest wiele czynników, które mogą świadczyć o tym, że firma idzie w dobrą stronę. W XXI wieku ważnym elementem marketingu jest obecność i ruch marki w przestrzeni internetowej. Sieć to potężne narzędzie, dzięki któremu można dotrzeć jednocześnie do setek tysięcy różnych odbiorców na całym świecie. Uwaga większości konsumentów skupia się głównie na urządzeniach mobilnych - smartfonach i tabletach. To właśnie na nich najczęściej wyświetlają oni różne strony internetowe. 

Klasyczne formy marketingu tracą z roku na rok na popularności, właśnie przez duży udział rynku online. Najbardziej popularną formą reklamy jest pay-per-click, czyli w skrócie PPC. Jak to działa? Reklamodawca płaci za każde wejście klienta na stronę. Ceny za taki pojedynczy "klik" wahają się od kilku groszy do nawet kilkunastu złotych! Dobrym pomysłem na zwiększenie wpływów ze sprzedaży swoich produktów i usług jest prowadzenie bloga firmowego. Odpowiednio skonfigurowany i często odświeżany - może być olbrzymim generatorem ruchu potencjalnych klientów. 

Ważnym elementem rozwoju strony internetowej marki jest zadbanie o SEO (Search Engine Optimization). SEO to inaczej optymalizacja witryn internetowych pod kątem silników wyszukiwarek. W praktyce oznacza to, że należy tak skonfigurować stronę internetową, aby pojawiała się wysoko w wynikach wyszukiwarki Google. Obecność marki w social mediach ma ogromne znaczenie dla jej przyszłości i rozwoju i może przełożyć się na poprawę jej wyników finansowych.


Podczas prowadzenia każdego biznesu współpraca z firmami zewnętrznymi jest bardzo ważna. Wiele osób na starcie myśli, że biznes da im pełną niezależność i że będą współpracować tylko z dobrymi parterami. Rzeczywistość jest dużo bardziej prozaiczna, często trzeba...
Pierwsze co nasuwa się na myśl to zatrudnienie większej ilości osób do pracy, by odciążyli nas z pewnych obowiązków, czy na pewno to najlepsze możliwe rozwiązanie?Biuro rachunkoweKsięgowość potrafi zabrać bardzo dużo czasu. Ciągle musimy zapoznawać się z nowymi przepisami, które...
Reklamowe 24 to jedna z czołowych agencji na polskim rynku, która zajmuje się produkowaniem gadżetów reklamowych. W swojej ofercie posiada przeróżne materiały promocyjne, a ich ogromny wybór powinien zaspokoić każdego Klienta. Wieloletnia pozycja na rynku wiąże się z wysoką...



Drukarnia Digital Center – realizuje zlecenia na wielkoformatowe wydruki cyfrowe. Nasi pracownicy to specjaliści reprezentujący różne...
Arti-Bau to dolnośląska drukarnia etykiet samoprzylepnych. Zajmujemy się drukiem wszystkich rodzajów etykiet. Przyjmujemy zlecenia na etykiety...
Punkt Tłumaczeń to firma, która powstała w odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie na rynku konsumenckim, na profesjonalne tłumaczenia tekstów...